Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някой да има данни за температурният сензор на входящият въздух. По-точно ме интересува какво съпротивление трябва да два при различните температури,че в Ауто-дата пише само при контакт на студено и при работа на място на загрял мотор какво напрежение дава.
    Също така ме интересува и за дебитомера дали някой има подобна таблица в различните обороти какви стойности трябва да дава,че тая Аутодата е много бедна откъм инфо-пише само при работа на място и при 3хил.об колко е,но си мисля че може да дава отклонение в по-високите обороти.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Някой да има данни за температурният сензор на входящият въздух. По-точно ме интересува какво съпротивление трябва да два при различните температури,че в Ауто-дата пише само при контакт на студено и при работа на място на загрял мотор какво напрежение дава.
      Също така ме интересува и за дебитомера дали някой има подобна таблица в различните обороти какви стойности трябва да дава,че тая Аутодата е много бедна откъм инфо-пише само при работа на място и при 3хил.об колко е,но си мисля че може да дава отклонение в по-високите обороти.
      Здравей!
      Преди време и аз се бърниках с дебитомерите и от тогава ми е останало някакво инфо за температурния датчик.
      - при 20 градуса = 2.3 - 2.7 килоома

      Относно стойностите на дебитомера, ми се върти нещо като 4.2-4.3 волта при максимални обороти, но това е по спомен и може да те подведа с тези данни.
      Най-добре е да вземеш за малко един работещ дебитомер, като твоя и да видиш как ще работи колата.
      Мисля, че същите дебитомери ги слагат и на Опел.

      Дано съм бил полезен!
      Успех!
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • Слагат го на Фронтера и Омега 2.4 125коня мотора,но. Такъв неотварян няма. А си взех преди месец от една Ланчия Тема ,сус същият сер. Номер. Колата върви ама е баран дебитомера и дава толкова богата смес,че клати оборотите и пропушва черно.
        Странното е чев момента в който застудя времео и пак ми почна старият проблем. Докато температуритебяха над 17-18 градуса нямах ядове,а сега пак пукане в колектора.... А иначе дебитомера си давасупер стойности на загряла коладори са с една одея по високи( по богата смес),а сутрин кют пат,няма хал да тръгне първите2 мин след запалването
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Тогава провери температурния датчик и на охлаждащата течност (антифриза), който е боднат на термостата.
          По спомен, температурните датчици на водата и въздуха трябва да дават еднакви стойности на съпротивлението при еднакви температури.
          Мисля, че ЕКУ'то се съобразява и със стойността на температурния датчик за водата при управлението на смесите.

          Поздрави!
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • Той е проверен и сменен отдавна. Още миналата година като правеше така колата го проверих и се бе ОК ,но пак го смених,ала файда никаква.
            Сега в събота ще я карам на O.E.M да видим от кво страда,че само на студено го прай иначе като си загрее е пушка
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Великата загадка с моят проблем е разгадана...
              O.E.M удари едно рамо и се изясниха нещата.
              А именно проблема идва от газовата. На газ е много обогатена сместа особено на празен ход и адаптацията по ламбда се шашка и записва грешка,докато се опитва да обедни смета. И така при палене сутрин адаптацията си помни само че сместа е богата и иска да я обедни,ама колата е на бенз и не и трябва обедняване ( особеноо сутрин) и не и стига бенза,а при подаване на по рязко газ се тресе и пука в колектора.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                Великата загадка с моят проблем е разгадана...
                O.E.M удари едно рамо и се изясниха нещата.
                А именно проблема идва от газовата. На газ е много обогатена сместа особено на празен ход и адаптацията по ламбда се шашка и записва грешка,докато се опитва да обедни смета. И така при палене сутрин адаптацията си помни само че сместа е богата и иска да я обедни,ама колата е на бенз и не и трябва обедняване ( особеноо сутрин) и не и стига бенза,а при подаване на по рязко газ се тресе и пука в колектора.
                Добре де а като иска да обеднява сместа какво става с показанията на ланда сондата (или както се казва тоя елемент)?! Нали уш тои следи какво става в грънците....
                Докато е била на газ хубаво, сместа нее наред и в резултат на това и сондата подава сигнал за боогата смес от там електрониката се опитва да я нагоди и като неможе пише грешки и тн... Ако обаче колата си е на бензин и в грънците всичко си е наред, следва и сондата да си отчита всичко както си е и би следвало да си работи цялата система нормално! Ти правил ли си опит да я покараш само на бензин за да видиш на следващия ден как ще се държи!?
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  Великата загадка с моят проблем е разгадана...
                  O.E.M удари едно рамо и се изясниха нещата.
                  А именно проблема идва от газовата. На газ е много обогатена сместа особено на празен ход и адаптацията по ламбда се шашка и записва грешка,докато се опитва да обедни смета. И така при палене сутрин адаптацията си помни само че сместа е богата и иска да я обедни,ама колата е на бенз и не и трябва обедняване ( особеноо сутрин) и не и стига бенза,а при подаване на по рязко газ се тресе и пука в колектора.
                  Еми хашни и едно реле да рестартира адаптацията и готово, макар че мене ме съмнява че тва архивно еку може да промени сместта в такива граници че чак да гъхне колата
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    Добре де а като иска да обеднява сместа какво става с показанията на ланда сондата (или както се казва тоя елемент)?! Нали уш тои следи какво става в грънците....
                    Докато е била на газ хубаво, сместа нее наред и в резултат на това и сондата подава сигнал за боогата смес от там електрониката се опитва да я нагоди и като неможе пише грешки и тн... Ако обаче колата си е на бензин и в грънците всичко си е наред, следва и сондата да си отчита всичко както си е и би следвало да си работи цялата система нормално! Ти правил ли си опит да я покараш само на бензин за да видиш на следващия ден как ще се държи!?
                    Ами карах на бенз и на др ден си бе ОК,ама преди това откачих акумолатора за да се ресетне адаптацията.
                    Ама на газ намаляме почти на минимум времената на инжекторите на празен ход и Ламдата отчита пак Преобогатена смес и като поработи колата малко повече на газ и дава грешка на Ламда адаптациятаи спира даадаптира,ама спира и запечатва момента на преобогатена смес. На сутринта паля и колата си седи в "забилото" положение на богата смес и се опитва да я обедни и идва проблема,подавам газ пука тресе,а като е много студено даже гасне един два пъти перди да успее да държи обороти.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Еми хашни и едно реле да рестартира адаптацията и готово, макар че мене ме съмнява че тва архивно еку може да промени сместта в такива граници че чак да гъхне колата
                      То хубаво ама нее ли проблем ако постоянно се ресетва адаптацията. И кое точно ще прекъсва това реле... + към компа ли ( захранването му) ?
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        Ами карах на бенз и на др ден си бе ОК,ама преди това откачих акумолатора за да се ресетне адаптацията.
                        Ама на газ намаляме почти на минимум времената на инжекторите на празен ход и Ламдата отчита пак Преобогатена смес и като поработи колата малко повече на газ и дава грешка на Ламда адаптациятаи спира даадаптира,ама спира и запечатва момента на преобогатена смес. На сутринта паля и колата си седи в "забилото" положение на богата смес и се опитва да я обедни и идва проблема,подавам газ пука тресе,а като е много студено даже гасне един два пъти перди да успее да държи обороти.
                        Това с преобогатяването на газ го имаше и при мен и с първия и с втория редуктор! Въртиш времената на минимум и пак зле... Изхода беше само един, рязане на пружината в редуктора (защото врътката за налягането е на минимум софтуерно е на "минимум" и пак е зле) !!! След като премахнах 1-2 витки всичко си е супер!
                        Извънградско по първокласен път от вчера и днес засичано разход 7.7...
                        Това с адаптацията при теб малко ми е странно незнам защо! Нали ако записва грешка и тн би трябвало да влиза в сервизен режим уш и да се подкарва с някакви усреднени стоиности а не да беднее... И все пак сме със стари "компютри" та незнам мисля си ,че Бобо е прав някак...
                        А за прекъсването на захранването, да и аз имам инсталирано такова копче което спира на ецу-то напрежението + още една верига ама несъм се заравял да гледам какво е...
                        Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:08.
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • То ок ,но след такова намаляне на налягането като и дадеш повечко газ ,няма ли недостиг на гориво(газ),че механически моят изпарител нее на минимум,а като и дам газ рязко и до долу,веднага обръща на бенз сама
                          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 23:44.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            То ок ,но след такова намаляне на налягането като и дадеш повечко газ ,няма ли недостиг на гориво(газ),че механически моят изпарител нее на минимум,а като и дам газ рязко и до долу,веднага обръща на бенз сама
                            Нямам проблем с газовата, върви си (гоня 90000)!
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • Хммм интересно. Аз утре ще поговоря с газаджията и ще му обясня ситуациятаи ако не се измисли решение от негова страна или ако не се навие на това което му кажа аз,май ще си слагам симулатор за ламбдата,колкото и да не ми се иска...
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                Хммм интересно. Аз утре ще поговоря с газаджията и ще му обясня ситуациятаи ако не се измисли решение от негова страна или ако не се навие на това което му кажа аз,май ще си слагам симулатор за ламбдата,колкото и да не ми се иска...
                                Излиза ,че редуктора ти неможе да захранва мотора...
                                Ако през софтуера времето на газовите дюзи е на минимум и сместа е богата а в следващия момент при рязка газ обръща на бензин.... Все едно няма дебит
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X